Sofia Hjertquist

Direktlänk till inlägg 18 januari 2015

En ursäkt - ett mål - ett löfte.

Av Sofia Hjertquist - 18 januari 2015 16:38


Okej, nu har jag gjort det igen - varit jävligt off, TROTS att jag lovade att skärpa mig.

MEN, nu har jag funderat, funderat och funderat, och bestämt mig för att verkligen ge mig

själv en ärlig chans när det kommer till modevärlden - för jag vet att jag kan komma långt.


Jag har, som några kanske redan vet, börjat sketcha upp ganska många outfits, till en kollektion som

jag ska fullända (som heter "Wonder") - baserat på märka instinkter och insikter - man ska kunna känna sig

självsäker i VAD MAN ÄN TAR PÅ SIG. Varesig om det är myskläder, festkläder, en outfit med ett starkt statement,

eller vad fan som helst. Jag tänker erövra världen med mina kläder, men har bara inte vågat göra det tidigare.


Alla mina vänner, bekanta vet att kläder alltid varit ett utav mina största intressen, så varför inte ta

mig själv i kragen och göra något riktigt utav det? Jag har min blogg, jag har hjärnan, jag har passionen -

så det är detta jag lovar mig själv - att ta tag i saker och faktiskt jobba på dom till 110%.


Så jag kan ju börja med att visa några bilder av de sketcherna jag gjort/jobbat på.

Det är egentligen inget som är färdigt, och jag VET att jag inte är bra på att varken rita eller

sketcha, men jag måste ju för fan börja någonstans, så här kommer dom:

"dom innovativa och kreativa outfitsen från Sofia Hjertquist's kollektion "Wonder" - hat off and hands up!"



                 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 21:39

Godkväll alla goa läsare!   Efter mycket "om" och "men", så håller jag på och flyttar bloggen till finest.se Jag kommer blogga exakt likadant som jag gör nu, men lägga mer energi, kommer med ännu mer inspiration och ta mitt intresse för mode ...

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 13:14


Today's outfit! All dressed up in Monki. The hat that I'm wearing is the only hat that really defines who I am. I've gotten nicknames for it, a handful of complements and when I'm wearing it I just feel like I'm home. Do you have a hat, shoes o...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 18:05


    Dör sjuk-döden. Efter jobbet i måndags så fick jag så jävla ont i halsen. Kom hem, kände mig hängig och jävlig, men tänkte att det bara var något tillfälligt. Kvällen var ung, men jag kände för att lägga mig tidigt, så jag kunde bli pi...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 17:59

  Nämen hallå där alla! Här kommer lite av det finaste av det fina från Monki's nyaste av det nya! Inför våren så MÅSTE ni ha de rätta plaggen - här är dom. Varsågoda!   // Well, halloooo there! Here's the best of the best from Monki's ne...

Av Sofia Hjertquist - 23 februari 2015 19:50


Today's outfit! Weekdays coolest trousers combined with a second hand top from the 70's, and a bomber-look-a-like jacket! ...

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Ovido - Quiz & Flashcards