Sofia Hjertquist

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2014

COLORSMASH

Av Sofia Hjertquist - 1 oktober 2014 18:49

 

COLORSMASH

 

Okej, "Colorsmash", eller som andra säger, färgkritan som är ämnad för håret,

måste vara en utav de smartare idéerna som landat på marknaden.

Det har funnits ett tag, men äntligen börjar människor förstå sig på konceptet

och att det är ett bra sätt att prova färger, testa coola matchningar och dylikt.

 

Jag har själv provat några färger eftersom att vi säljer Colorsmash på jobbet.

Så nu har jag en ny favorit.

Det funkar lika bra på mörkt som ljust hår, därav de perfekta tillfället att prova!

Till skillnad från Directions (semi-permanent hårfärg) som endast fungerar på

blekt hår. Så passa på att testa. Köp en krita och "krita loss" för guds skull!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 21:39

Godkväll alla goa läsare!   Efter mycket "om" och "men", så håller jag på och flyttar bloggen till finest.se Jag kommer blogga exakt likadant som jag gör nu, men lägga mer energi, kommer med ännu mer inspiration och ta mitt intresse för mode ...

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 13:14


Today's outfit! All dressed up in Monki. The hat that I'm wearing is the only hat that really defines who I am. I've gotten nicknames for it, a handful of complements and when I'm wearing it I just feel like I'm home. Do you have a hat, shoes o...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 18:05


    Dör sjuk-döden. Efter jobbet i måndags så fick jag så jävla ont i halsen. Kom hem, kände mig hängig och jävlig, men tänkte att det bara var något tillfälligt. Kvällen var ung, men jag kände för att lägga mig tidigt, så jag kunde bli pi...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 17:59

  Nämen hallå där alla! Här kommer lite av det finaste av det fina från Monki's nyaste av det nya! Inför våren så MÅSTE ni ha de rätta plaggen - här är dom. Varsågoda!   // Well, halloooo there! Here's the best of the best from Monki's ne...

Av Sofia Hjertquist - 23 februari 2015 19:50


Today's outfit! Weekdays coolest trousers combined with a second hand top from the 70's, and a bomber-look-a-like jacket! ...

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Skapa flashcards