Sofia Hjertquist

Alla inlägg under mars 2013

Av Sofia Hjertquist - 19 mars 2013 01:06

Efter Sthlms-veckan med världens bästa Santa, häng med helt otroligt underbara vänner och massa röj så kommer jag hem till lilla ön och drog jag på mig en rejäl förkylning som resulterade i snuvig näsa, grov hosta och hårda bröstsmärtor.
Har repat mig lite nu i alla fall, så det går åt rätt håll kan man säga - bara en liten bit kvar att gå.

I övrigt så har jag varit kass på att uppdatera här, men slänger upp lite bilder från Sthlm i alla fall (: så enjoy!

Annars så blir det jobb imorgon, visning för 6 goa kvinnor - det ser jag fram emot!

Vad ska jag mer säga?
Inte mycket (:
Ska söka mycket jobb nu inför sommar och höst så jag kan fly landet sen när jag känner för det ;) eller snarare fly till Sthlm med Santa och äntligen bosätta mig där - fina grejer!

Tack för mig, hörs snart!

Av Sofia Hjertquist - 4 mars 2013 09:44

Ingen bild idag eftersom jag sitter vid Max data.

I vilket fall så är jag dölycklig. Sthlm på onsdag.

Äntligen, äntligen, äntligen! Som jag längtat.

Får dels koppla av en massa, komma bort ett tag,

samt umgås med världens finaste och bästa vän Santa.

Säg något som kan sitta bättre just nu? Näe, inget.


Vi ska ha visning där uppe också,

så jobbet följer med! Spännande.

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Skapa flashcards