Sofia Hjertquist

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2013 08:24

Slänger upp några goa bilder som jag hittade på "We heart it". Att man kan älska en bildsida så mycket!

Av Sofia Hjertquist - 21 februari 2013 00:54

 


Jag vet, jag vet... Jag har varit jättedålig på att uppdatera här

när jag faktiskt hade lovat att bättra mig. Men man får la ha en svacka?


Jag har tänkt komma igång snart. Måste bara komma igång med jobbet

riktigt ordentligt först, strukturera upp det ordentligt så jag

kan planera resten av mitt liv på ett enklare sätt!


I vilket fall så jobbar jag ganska mycket nu.

Jag tänkte om ni ville veta lite vad jag gör om dagarna...

Jag antecknar, pluggar MK, ringer runt, bokar visningar,

går på möten ( snart i alla fall, samt utbildningar ),

pratar runt med folk, försöker rekrytera osv.

Jag kämpar på som en galning, men bättre ska jag bli!


Oooooch som vanligt, bara för att jag är så förbaskat snäll,

så slänger jag upp lite bilder på "MÅSTE-HA-SKOR". Jag dör <3


               

Av Sofia Hjertquist - 14 februari 2013 01:53

 


Imorgon är det alla hjärtans-dag. Vilket vi alla vet.

Förmodligen, med tanke på alla presenterbjudanden man

ser på ALLA reklamer inom media. Själv tänkte jag dra in

till Kalmar och ha en fin alla hjärtans-dag med Max.

Middag och mys står på schemat.


Övrigt;

Mitt nya jobb flyter på ganska bra!

Det går i alla fall framåt och inte bakåt!


Och bara för att jag är så jävla snäll så

slänger jag upp en inspirationsbild nedan:


 

Jag vill ha. Det ultimata paret av dansskor.

Dom skulle mina fötter njuta av vill jag lova.


Av Sofia Hjertquist - 7 februari 2013 04:28

Ligger vaken. Förvånad? Höhö.
Tänkte att jag kunde slänga upp
några inspirationsbilder på ett
par brudar jag följer på lookbook!
Fet tumme upp!

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Skapa flashcards